|
|
|
|
|
|
|
|
Mateřská škola: Drtinova 1444 Dvůr Králové nad Labem 544 01
|
|
|
|
|
|
|
MŠ, Dvůr Králové nad Labem, Drtinova 1444 |
|
Mateřská škola, Dvůr Králové nad Labem, Drtinova 1 444 Pod tímto názvem se skrývá několik mateřských škol ve Dvoře Králové nad Labem, které se rozhodnutím Rady města Dvora Králové nad Labem od 1.1.2003 sloučily pod jedno zařízení. <
Naše pracoviště tedy jsou:
Mateřská škola Drtinova 1 444, Dvůr Králové nad Labem -zde nalezneme 2 třídy pro 51 dětí , školní jídelnu a ředitelství MŠ
Mateřská škola Dvořákova 728, Dvůr Králové nad Labem - i zde jsou 2 třídy MŠ , ale vzhledem k prostorám po Jeslích je zde umístěno 40 dětí
Mateřská škola Roháčova 2 191, Dvůr Králové nad Labem -nachází se zde 2 třídy pro 51 dětí
Mateřská škola Lipnice 64, Dvůr Králové nad Labem -jsou zde od 3.9.2012 dvě třídy s kapacitou 40 dětí
MŠ Žireč - rozhodnutím rady města se dne 1.1.2006 přiřadila i MŠ Žireč, kde se nachází 1 třída rodinného typu s celodenním provozem. Věková skupina je 3-6 let, stanovená kapacita je 24 dětí. |
|
Všechna naše pracoviště jsou zasazena do klidných částí města a jsou obklopena dobře vybavenými a udržovanými zahradami, kde děti nalézají dostatek prostoru i vhodného vybavení ke hrám i sportování. Sport a pohyb v jakékoli formě je pro všechna pracoviště také prioritní aktivitou. Společným rysem je heterogenní- tedy věkově smíšené – uspořádání jednotlivých tříd. Toto uspořádání již naznačuje přístup pedagogů k výchovně vzdělávacímu procesu, který upřednostňuje spolupráci, vzájemnou pomoc, toleranci a rozvoj sociálního učení před stresující soutěživostí u dětí stejného věku. Práce v takové skupině je pro učitelky velmi náročná vzhledem k přípravě a plánování, aby byly uspokojeny individuální potřeby jednotlivých dětí i věkových skupin, ale vhodnou organizací práce, kdy učitelky pracují s dětmi ve skupinkách a jsou zařazovány kroužky či nadstandardní aktivity – jsou podle individuálního tempa rozvíjeny všechny děti. |
|
|
Pro všechna pracoviště je od 1.9.2011 platný Školní vzdělávací program pro předškolní vzdělávání „Rok je dlouhý provázek,plný her a otázek" Každá třída pak zpracovává „Třídní vzdělávací program “, který odráží celoroční výchovnou práci v tematických blocích od podzimu do jara a zahrnuje veškeré plánované aktivity pro děti,jejich rodiče, spolupráci s veřejností. |
|
|
|
|
|
|
|
|